17. mai

17. mai er dagen me feirar Noreg, sjølvstendet vårt og grunnlova vår. FOTO: Wikimedia Commons

Kva er det beste med 17. mai?

Kva er det beste med 17. mai?

Får gå i tog51
Får pynte meg16
Får ete mykje is108
Får ete mykje pøler16
Har fri frå skulen236
Får møte russen39
Får feire Noreg69
Får leike heile dagen13
Får vere med venner38
Får vere med familien54
Får synge 10
Svar totalt: 650
identicon
onsdag 15. mai 2019

AKTUELLE POOL