Framtidajunior Nyhende Hurtigruten får kritikk for same-karikatur
Skjermdump

Hurtigruten får kritikk for same-karikatur

Eit nederlandsk reiseselskap marknadsfører Hurtigruten med ein karikatur av ein samegut.

Det nederlandske reiseselskapet Norske Noorwegen Reizen brukar ein samisk karikatur i logoen sin. I logoen er òg logoen til Hurtigruten, sidan selskapet leverer Hurtigruten-turar.

– Dette er ei stereotypisk framstilling av det samiske som vi har diskutert veldig mykje no i det siste. Å framstille samar på den måten er ein type kulturelt tjuveri, seier Hansen til statskanalen.

Ein karikatur er ei komisk framstilling av noko.

Det nederlandske reisebyrået opplyser at det ikkje har vore meininga å fornærme nokon med logoen. Dei seier også at dei vil endre han.

BOKMELDINGAR OG SISTE NYTT OM BØKER

Queen Petrine: Knask eller drep

Queen Petrine er ein ny serie skrive for Framtida Junior av Tonje Noréa Gauden og illustrert av Karina Junker Larsen.

VIDEOAR