Framtidajunior Nyhende Hurtigruten får kritikk for same-karikatur
Skjermdump

Hurtigruten får kritikk for same-karikatur

Eit nederlandsk reiseselskap marknadsfører Hurtigruten med ein karikatur av ein samegut.

Det nederlandske reiseselskapet Norske Noorwegen Reizen brukar ein samisk karikatur i logoen sin. I logoen er òg logoen til Hurtigruten, sidan selskapet leverer Hurtigruten-turar.

– Dette er ei stereotypisk framstilling av det samiske som vi har diskutert veldig mykje no i det siste. Å framstille samar på den måten er ein type kulturelt tjuveri, seier Hansen til statskanalen.

Ein karikatur er ei komisk framstilling av noko.

Det nederlandske reisebyrået opplyser at det ikkje har vore meininga å fornærme nokon med logoen. Dei seier også at dei vil endre han.

BOKMELDINGAR OG SISTE NYTT OM BØKER

Bok eller film – kva er best?

Mange filmar er basert på bøker. Men er boka eller filmen best? Olive, Salomon og Åshild deler sine tankar om bøker som har vorte filmar og kva dei meiner må til for at filmen skal bli like bra som boka.

VIDEOAR