Barn meiner det er for mykje reklame i sosiale medium

To av tre barn og unge mellom 9 og 18 år meiner det er altfor mykje reklame i sosiale medium. Det viser nye tal frå Medietilsynet.

– Dei unge blir eksponerte for altfor mykje reklame. Mange av dei får også reklame for ting dei eigentleg burde vore verna frå, seier Mari Velsand i Medietilsynet til NRK.

Vekt og musklar

Blant den yngste aldersgruppa i undersøkinga, 9 – 12 åringane, svarte 20 prosent at dei har fått reklame for vektnedgangsprodukt på nettet det siste året.

25 prosent i denne aldersgruppa har fått reklame for produkt som skal gi større musklar. I tillegg har 13 prosent av 9–12-åringane fått reklame for alkohol, ifølgje tala undersøkinga til Medietilsynet.

Er det for mykje reklame i sosiale medium?

Er det for mykje reklame i sosiale medium?

Ja55
Nei9
Usikker4
Svar totalt: 68